2011, Wijninstituut, SWEN-1
Ik heb in december examen SWEN-1 gedaan. Ik ben geslaagd en heb mijn wijndiploma binnen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Explore More

ANWB Sinterklaas

Heb ik dat! Na 2 adressen afgewerkt te hebben als Sinterklaas kom ik 2 vrouwen tegen met een lege accu. Als Sint onder de motorkap met startkabels. Leuk. En natuurlijk

Alpe d’HuZes 2013

Je zou denken dat bij de zesde (ja 6) keer Alpe d’HuZes het weer hetzelfde en saai is. Nee, het is ieder jaar weer anders, andere emoties, andere belevenissen, andere

Fietsen in Noord Turkije

Wij hebben zo’n kleine 650 kilometer door Noord-Turkije gefietst, van Istanbul naar Sinop. Hoewel ze hier niet als gekken rijden, we hebben ook niet een ongeluk gezien, is het niet