Met een aantal ex-collega’s van Pecoma, nu QNH en FastFlex, naar Livigno, een belastingvrij staatje in Italie. Ver rijden en alleen via een smal tunneltje te bereiken. Maar het is een mooi stadje met leuke skigebieden. We hadden veel sneeuw (‘s nachts) en veel zon (overdag). Helaas hield ik er wel een gebroken stuitje aan over. Au.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Explore More

Winter 2007

Een prachtige zonnige ochtend, de bomen vol met rijp. Mooie plaatjes.

Alpe d’HuZes nadert

Het begint nu te kriebelen. Martijn heeft zijn (voorbereidend) teamleiderschap overgedragen aan mij. Ik ben operationeel teamleider in Alpe d’Huez. De laatste voorbereidingen en puntjes op de ‘i’. Mijn fiets

Offroad cursus Rijssen

Een heel leuke en leerzame dag, zo’n Offroad cursus bij Henk Seppenwoolde in Rijssen. En totaal anders dan een circuittraining op Zandvoort. Zo moesten we hier remmen met een blokkerend