Wederom zo’n prachtige, intense en zware week. Zwaar niet zozeer wege het fietsen, ik heb dit jaar niet gefietst omdat we sinds dit j[print_this] aar ook op donderdag koken. Wel zwaar qua werk, 12 tot 14 uur per dag staan en hollen en vliegen. We hadden per dag 700 tot 2400 eters. En de spanning of het allemaal wel zou lukken. En daarnaast de emotionele monenten!
Maar het was zo mooi en zo fijn [/print_this] om te doen. En met zijn allen hebben we meer dan 10 miljoen opgehaald. Fantastisch.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Explore More

Getverderrie

Ik had honger tijdens het boodschappen doen bij C1000 en kocht een pakje kroketbroodjes. Ik heb half zo’n ding opgegeten. Wat smerig! Bleh! De volgende anderhalve heb ik aan de

Turkije op de fiets

De bijzondere fietstocht van Adrie en mij door Noord Turkije staat nu online. Zie voor foto’s, routes en de verhalen mijn reispagina: Turkije op de fiets

Madagascar (met zonsverduistering)

Een heel bijzonder land, voor wat betreft cultuur en natuur. Een mengelmoes van Afrikaans, Aziatisch en Frans. Een heel aparte flora en fauna door de (heel lang geleden) afscheiding van