Dit was toch wel een bijzonder tripje. Net na de val van de muur naar Berlijn, naar het concert van de The Wall. Over de aparte snelweg door Oost-Duitsland, daar ergens geslapen in een veld en de volgende dag met z’n allen slapen bij een wildvreemde Oost-Duitse (had Henk geregeld?). En dan het concert van The Wall. Het geluid was belabberd, maar de ervaring onvergetelijk. De dag erna hebben we nog wat resten van De Muur bezocht. Al met al heel apart.

1990 Berlijn


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Explore More

Alpe d’HuZes nadert alweer

Het is al weer bijna zover. Gisteren kick-off in Papendal en daar ook de organisatiekleiding opgehaald. Team Catering is zo goed als klaar voor de Koersweek. In de voorbereiding kijk

Portugal (Zuid) op de motor

In negen dagen hebben we 1791 kilometer afgelegd op de BMW F650, Cor op de ST en ik op de GS. Prachtig. Veel gereden en voornamelijk het stuk langs de

Getverderrie

Ik had honger tijdens het boodschappen doen bij C1000 en kocht een pakje kroketbroodjes. Ik heb half zo’n ding opgegeten. Wat smerig! Bleh! De volgende anderhalve heb ik aan de