Dit was toch wel een bijzonder tripje. Net na de val van de muur naar Berlijn, naar het concert van de The Wall. Over de aparte snelweg door Oost-Duitsland, daar ergens geslapen in een veld en de volgende dag met z’n allen slapen bij een wildvreemde Oost-Duitse (had Henk geregeld?). En dan het concert van The Wall. Het geluid was belabberd, maar de ervaring onvergetelijk. De dag erna hebben we nog wat resten van De Muur bezocht. Al met al heel apart.

  • 1990 Berlijn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Explore More

Sneeuw

Op weg van Inverness naar Port of Menteith, een afstand van dik 240 kilometer, zouden we redden. Maar vlak na Inverness kwamen we in een enorme sneeuwstorm. Al gauw bleek

IJs vooraf….

Ieder jaar, als het vriest zoals nu, komt het verhaal van de Ford Sierra op het ijs weer boven water. Vooral in de IT-wereld, velen kennen dit verhaal. Het is

Oude vrienden

Een genoeglijke zondagmiddag in de volle zon.