Maandag 3 januari ben ik teruggekeerd van een mooie reis naar Bali en Jakarta. Wel wat kort, 2 weken, gezien de lange reistijden. Van mijn huisdeur tot het hotel op Bali toch 24 uur. Maar het was de moeite waard, in vele opzichten. De foto’s en het reisverslag staan op www.lamboo.com
Bali en Jakarta
January 4, 2011
2 Comments
Explore More
Alpe d’HuZes training Ardennen
Hetty heeft weer zo’n geweldig trainingsweekend in de Ardennen georganiseerd. Het enige dat ze niet onder controle had was het weer. Zaterdag, ijzel en sneeuw waardoor in de ochtend niet
Portugal (Noord) op de motor
Een mooie trip op de motor door het noorden van Portugal. We zijn gestart in Porto, een prachtige stad. Cor op de BMW G650 XCountry en ik op R1200 GS.
