Maandag 3 januari ben ik teruggekeerd van een mooie reis naar Bali en Jakarta. Wel wat kort, 2 weken, gezien de lange reistijden. Van mijn huisdeur tot het hotel op Bali toch 24 uur. Maar het was de moeite waard, in vele opzichten. De foto’s en het reisverslag staan op www.lamboo.com
Bali en Jakarta
January 4, 2011
2 Comments
Explore More
Alpe d’HuZes nadert
Het begint nu te kriebelen. Martijn heeft zijn (voorbereidend) teamleiderschap overgedragen aan mij. Ik ben operationeel teamleider in Alpe d’Huez. De laatste voorbereidingen en puntjes op de ‘i’. Mijn fiets
Portugal (Zuid) op de motor
In negen dagen hebben we 1791 kilometer afgelegd op de BMW F650, Cor op de ST en ik op de GS. Prachtig. Veel gereden en voornamelijk het stuk langs de
Offroad cursus Rijssen
Een heel leuke en leerzame dag, zo’n Offroad cursus bij Henk Seppenwoolde in Rijssen. En totaal anders dan een circuittraining op Zandvoort. Zo moesten we hier remmen met een blokkerend
