Allebei op een Honda Transalp over Corsica. Een heel mooi, ruig eiland met een aparte (on-Franse) sfeer. De wegen zijn soms niet al te best, maar dat maakt het leuk op de Transalp.
Zie ook Reizen in de menubalk.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Explore More

Wijzigingen

Al heel lang had ik niets gewijzigd aan mijn site. Behalve content toegevoegd aan de database. Ik heb nu flink gesleuteld aan structuur en database. Uitgebeidere reisverslagen stonden voorheen als

Arizona op de motor

Een trip van 1750 kilometer op de motor door een bijzonder mooi en afwisselend gebied met uitsluitend mooi weer. En we hebben ontzettend veel lol gehad. Zie reizen in de

Mooie winterplaatjes

Winter kan zo mooi zijn. Een grauwe dag aan het IJsselmeer met bijzondere ijsvorming