Allebei op een Honda Transalp over Corsica. Een heel mooi, ruig eiland met een aparte (on-Franse) sfeer. De wegen zijn soms niet al te best, maar dat maakt het leuk op de Transalp.
Zie ook Reizen in de menubalk.
Corsica 2003
September 30, 2003
0 Comments
Explore More
Mooie winterplaatjes
Winter kan zo mooi zijn. Een grauwe dag aan het IJsselmeer met bijzondere ijsvorming
Alpe d’HuZes 2011
Wat een week weer in Alpe d’Huez. Zwaar, spannend en mooi. Het was hard werken in de catering en ik was, als teamleider, best gespannen of het allemaal wel ging
Gambia 1996
Eigenlijk bedoeld als een gewone strandvakantie, we hadden er dat jaar al een zware reis opzitten, maar eigenlijk hebben we weinig op het strand gelegen. Wel hebben we een soort