Maandag 3 januari ben ik teruggekeerd van een mooie reis naar Bali en Jakarta. Wel wat kort, 2 weken, gezien de lange reistijden. Van mijn huisdeur tot het hotel op Bali toch 24 uur. Maar het was de moeite waard, in vele opzichten. De foto’s en het reisverslag staan op www.lamboo.com
Bali en Jakarta
January 4, 2011
2 Comments
Explore More
Meer mooie winterplaatjes
Zoals eerder gezegd, winter kan zo mooi zijn. Hierbij nog wat mooie plaatjes. Achter het huis, voor het huis en in Amsterdam Zuidoost.
25 jaar wintersport …… er is niets veranderd
Vijfentwintig jaar wintersport. Er is niets veranderd. Of toch? We hebben in de loop der tijd geskied in diverse landen. Zwitserland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Italië en zelfs in Nederland, op
