DSC_0475

Maandag 3 januari ben ik teruggekeerd van een mooie reis naar Bali en Jakarta. Wel wat kort, 2 weken, gezien de lange reistijden. Van mijn huisdeur tot het hotel op Bali toch 24 uur. Maar het was de moeite waard, in vele opzichten. De foto’s en het reisverslag staan op www.lamboo.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Explore More

Meer mooie winterplaatjes

Zoals eerder gezegd, winter kan zo mooi zijn. Hierbij nog wat mooie plaatjes. Achter het huis, voor het huis en in Amsterdam Zuidoost.  

Gambia 1996

Eigenlijk bedoeld als een gewone strandvakantie, we hadden er dat jaar al een zware reis opzitten, maar eigenlijk hebben we weinig op het strand gelegen. Wel hebben we een soort

Lange Jaap

Lange Jaap heet deze vuurtoren in Huisduinen.