Allebei op een Honda Transalp over Corsica. Een heel mooi, ruig eiland met een aparte (on-Franse) sfeer. De wegen zijn soms niet al te best, maar dat maakt het leuk op de Transalp.
Zie ook Reizen in de menubalk.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Explore More

Turkije 1998

Een korte rondtrip door het westen van Turkije. Beetje rustig aan doen en uitrusten. Een kleine tegenslag door een lelijke val (voor een schone Engelse), waardoor ik een deel van

Portugal (Zuid) op de motor

In negen dagen hebben we 1791 kilometer afgelegd op de BMW F650, Cor op de ST en ik op de GS. Prachtig. Veel gereden en voornamelijk het stuk langs de

Alpe d’HuZes training Ardennen

Hetty heeft weer zo’n geweldig trainingsweekend in de Ardennen georganiseerd. Het enige dat ze niet onder controle had was het weer. Zaterdag, ijzel en sneeuw waardoor in de ochtend niet