Allebei op een Honda Transalp over Corsica. Een heel mooi, ruig eiland met een aparte (on-Franse) sfeer. De wegen zijn soms niet al te best, maar dat maakt het leuk op de Transalp.
Zie ook Reizen in de menubalk.
Corsica 2003
September 30, 2003
0 Comments
Explore More
Alpe d’HuZes 2009
Wat een heftige, maar fantastische week. Pecoma was weer sponsor van de grote tent en ik had een Pecoma fietsteam samengesteld. Samen hebben we 19 beklimmingen gedaan. De hele week
San Sebastian
San Sebastian, in Baskenland. In de bergen, dus heel anders dan het droge binnenland. Het weer was op een enkele keer na niet al te best. Het was wel heel
Portugal (Noord) op de motor
Een mooie trip op de motor door het noorden van Portugal. We zijn gestart in Porto, een prachtige stad. Cor op de BMW G650 XCountry en ik op R1200 GS.