Allebei op een Honda Transalp over Corsica. Een heel mooi, ruig eiland met een aparte (on-Franse) sfeer. De wegen zijn soms niet al te best, maar dat maakt het leuk op de Transalp.
Zie ook Reizen in de menubalk.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Explore More

Woodstock

Een klassieker. Deze mag niet ontbreken in de galerij van mooie feesten! Deze was gaaf. Een fantastisch feest in de tuin bij Maarten op Texel. In 1989 alweer.

Alpe d’HuZes Catering op Radio 2

Leuk interview met mij over de Catering. http://radio.omroep.nl/i/64438/

Wijndiploma

Ik heb in december examen SWEN-1 gedaan. Ik ben geslaagd en heb mijn wijndiploma binnen.