Allebei op een Honda Transalp over Corsica. Een heel mooi, ruig eiland met een aparte (on-Franse) sfeer. De wegen zijn soms niet al te best, maar dat maakt het leuk op de Transalp.
Zie ook Reizen in de menubalk.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Explore More

Alpe d’HuZes 2009

Wat een heftige, maar fantastische week. Pecoma was weer sponsor van de grote tent en ik had een Pecoma fietsteam samengesteld. Samen hebben we 19 beklimmingen gedaan. De hele week

San Sebastian

San Sebastian, in Baskenland. In de bergen, dus heel anders dan het droge binnenland. Het weer was op een enkele keer na niet al te best. Het was wel heel

Portugal (Noord) op de motor

Een mooie trip op de motor door het noorden van Portugal. We zijn gestart in Porto, een prachtige stad. Cor op de BMW G650 XCountry en ik op R1200 GS.