Allebei op een Honda Transalp over Corsica. Een heel mooi, ruig eiland met een aparte (on-Franse) sfeer. De wegen zijn soms niet al te best, maar dat maakt het leuk op de Transalp.
Zie ook Reizen in de menubalk.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Explore More

Schotland

Na een heel ruige overtocht over de Noordzee aangekomen in een zonnig Engeland, maar vanaf het moment dat we Schotland inreden hebben eigenlijk alleen slecht weer gehad. Veel wind en

Gambia 1996

Eigenlijk bedoeld als een gewone strandvakantie, we hadden er dat jaar al een zware reis opzitten, maar eigenlijk hebben we weinig op het strand gelegen. Wel hebben we een soort

Overzetten, werk verzetten

Ik ga een poging wagen om de data van mijn oude site (www.lamboo.com) over te zetten op deze WordPress site. Dat is heel veel werk en het zal ook wel