Eigenlijk bedoeld als een gewone strandvakantie, we hadden er dat jaar al een zware reis opzitten, maar eigenlijk hebben we weinig op het strand gelegen. Wel hebben we een soort safari gedaan, zijn we wezen vissen, fietsen, naar markten geweest en zelfs hebben we een belangrijke finale voetbal gezien. Het was gewoon lekker.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Explore More

Winter 2007

Een prachtige zonnige ochtend, de bomen vol met rijp. Mooie plaatjes.

Fiets- / wijnreis

Zoals ieder jaar ging ik dit keer weer in het voorjaar op wijnreis met een aantal vrienden. Een fikse auto en aanhanger vol wijn halen. Dit jaar had ik wat

Praag en omgeving

Praag is prachtig, maar in twee middagen heb je het meeste wel gezien. En het is er ontzettend druk met toeristen. Dus ik ben ook twee keer op de trein