Eigenlijk bedoeld als een gewone strandvakantie, we hadden er dat jaar al een zware reis opzitten, maar eigenlijk hebben we weinig op het strand gelegen. Wel hebben we een soort safari gedaan, zijn we wezen vissen, fietsen, naar markten geweest en zelfs hebben we een belangrijke finale voetbal gezien. Het was gewoon lekker.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Explore More

Pre-Ma-Bu-Ba 1982

Een klassieker ook. Destijds gingen we regelmatig naar het carnaval in Saarbrucken in Duitsland, Pre-Ma-Bu-Ba geheten. Een heerlijke puinhoop altijd. Hier wat foto’s van de verkleedpartij, dit keer gingen we

Fietsen in Noord Turkije

Wij hebben zo’n kleine 650 kilometer door Noord-Turkije gefietst, van Istanbul naar Sinop. Hoewel ze hier niet als gekken rijden, we hebben ook niet een ongeluk gezien, is het niet

Tanzania

Een ‘klassieke’ safari, per oude legertruck. Primitief, slapen in tenten, niet in luxe lodges. Koken met voedsel dat we de hele reis meesleepten en onderweg op markten konden kopen. Bronwater